Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2016-11-15 14:07:26  Rafał Troszczyński

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Kadencja 2015 &ndash; 2019</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Kadencja 2015 &ndash; 2019</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
2016-11-15 14:08:07  Rafał Troszczyński

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Kadencja 2015 &ndash; 2019</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
2016-11-15 14:09:13  Rafał Troszczyński

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
2016-11-15 14:09:34  Rafał Troszczyński

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
2020-01-24 14:01:25  ANDRZEJ MĄCZNIK

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>mgr Żaneta Cierach</strong> &ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Urszula Rogowska</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>dr Iwona Peryt-Gierasimczuk</strong>&nbsp;&ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Małgorzata Bukowicz</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>dr Arkadiusz Cincio</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • dr Iwona Peryt-Gierasimczuk – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Małgorzata Bukowicz – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • dr Arkadiusz Cincio – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
2021-06-25 09:55:21  ANDRZEJ MĄCZNIK

Pole full zmieniło wartość z '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>dr Iwona Peryt-Gierasimczuk</strong>&nbsp;&ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Marcin Bogucki</strong> &ndash; Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>mgr Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>mgr Małgorzata Bukowicz</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>dr Arkadiusz Cincio</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> </ul> ' na '<p> Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); &sect; 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z p&oacute;ź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.</p> <p> Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członk&oacute;w Rady powołuje i odwołuje Zarząd Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego. Kadencja członk&oacute;w Rady trwa cztery lata. Zgodnie z &sect; 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członk&oacute;w.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Kadencja 2015 &ndash; 2019</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> 6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego członk&oacute;w Rady Muzeum, w kt&oacute;rym uczestniczyli r&oacute;wnież dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze:</strong></p> <ul> <li> <strong>prof. dr hab. Czesław Osękowski</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski &ndash; Instytut Historii &ndash; przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>dr Iwona Peryt-Gierasimczuk</strong>&nbsp;&ndash; kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Wojew&oacute;dztwa Lubuskiego w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>Teresa Pawlak</strong> &ndash; Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona G&oacute;ra</li> <li> <strong>prof. dr hab. Dariusz Dolański</strong> &ndash; Uniwersytet Zielonog&oacute;rski, dyrektor Instytutu Historii</li> <li> <strong>Małgorzata Bukowicz</strong> &ndash; artysta plastyk</li> <li> <strong>dr Tomasz Andrzejewski</strong> &ndash; dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli</li> <li> <strong>dr Anitta Maksymowicz</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze</li> <li> <strong>dr Arkadiusz Cincio</strong> &ndash; Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej G&oacute;rze &ndash; sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej</li> <li> <strong>dr Anna Komar - </strong>Lubuski Teatr w Zielonej G&oacute;rze</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • dr Iwona Peryt-Gierasimczuk – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Małgorzata Bukowicz – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • dr Arkadiusz Cincio – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

 

Kadencja 2015 – 2019

 

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

 

 

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • dr Iwona Peryt-Gierasimczuk – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • Małgorzata Bukowicz – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • dr Arkadiusz Cincio – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • dr Anna Komar - Lubuski Teatr w Zielonej Górze
2016-11-15 14:06:26  Rafał Troszczyński

Utworzono artykuł 69452 o nazwie 'Rada Muzeum'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste69452
user_idpuste1674603
resource_idpuste1250
namepusteRada Muzeum
category_idpuste16948
language_idpuste1
shortpusteRada Muzeum
fullpuste

Rada Muzeum Ziemi Lubuskiej działa na podstawie: art.11 ust.1 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2012 r., poz. 987, tekst jedn.); § 12 statutu Muzeum, stanowiącego załącznik do uchwały nr 116/756/2000 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 16 października 2000 r. z póź. zm.; skład osobowy Rady określa uchwała nr 45/519/15 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 7 lipca 2015 roku.

Rada Muzeum jest organem doradczym i opiniodawczym Dyrektora Muzeum. Członków Rady powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Lubuskiego. Kadencja członków Rady trwa cztery lata. Zgodnie z § 12 Statutu Muzeum Rada liczy 9 członków.

 

Kadencja 2015 – 2019

6 października 2015 roku w Muzeum Ziemi Lubuskiej odbyło się inauguracyjne posiedzenie nowo powołanych uchwałą Zarządu Województwa Lubuskiego członków Rady Muzeum, w którym uczestniczyli również dyrektor oraz zastępca dyrektora MZL. Podczas zebrania uchwalono regulamin funkcjonowania Rady na nową kadencję 2015-2019, wybrano przewodniczącego oraz sekretarza Rady.

Członkowie Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:

  • prof. dr hab. Czesław Osękowski – Uniwersytet Zielonogórski – Instytut Historii – przewodniczący Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • mgr Żaneta Cierach – kierownik Wydziału Kultury, Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Marcin Bogucki – Departament Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • mgr Teresa Pawlak – Wydział Sportu, Kultury i Turystyki, Urząd Miasta Zielona Góra
  • prof. dr hab. Dariusz Dolański – Uniwersytet Zielonogórski, dyrektor Instytutu Historii
  • mgr Agnieszka Kujawa-Bartosik – artysta plastyk
  • dr Tomasz Andrzejewski – dyrektor Muzeum Miejskiego w Nowej Soli
  • dr Anitta Maksymowicz – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • mgr Urszula Rogowska – Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze – sekretarz Rady Muzeum Ziemi Lubuskiej
publishfrompuste2016-11-15 00:00:00
_activepuste1
slugpusterada-muzeum

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..